Nákupní rádce

Připravili jsme pro Vás několik praktických informací, které Vám zpříjemní volbu produktů na našem e-shopu. Věříme, že jednoduchost, přehlednost a vstřícnost jsou cestou k příjemnému nakupování.

🚛 Doprava a platba
Zajímá Vás, jaké způsoby platby nabízíme a jak k Vám objednávka dorazí? Vše přehledně najdete v sekci Možnosti platby a dopravy. Vybrat si můžete z několika způsobů doručení i plateb tak, aby Vám nákup co nejvíce vyhovoval – a bez starostí dorazil až k Vašim dveřím.

📄 Reklamační řád a Obchodní podmínky
Chceme, aby bylo vše jasné a férové. Proto jsme pro Vás připravili srozumitelný reklamační řád i obchodní podmínky, které naleznete v sekci Dokumenty. Nahlédněte do nich, pokud byste si chtěli ověřit jakýkoliv detail.

☎️ Potřebujete poradit?
Jsme tu pro Vás. Pokud máte jakýkoliv dotaz, nejasnost nebo potřebujete s čímkoli pomoci, neváhejte se na nás obrátit. Uděláme vše pro to, abychom našli to nejlepší řešení.

Děkujeme, že jste se rozhodli nakupovat u nás. Věříme, že si u nás vyberete s radostí a Vaše nákupy Vám přinesou nejen užitek, ale i chvíle odpočinku a pohody.


Obsah

Informace o nákupu na e-shopu

Právo na vrácení zboží (odstoupení od smlouvy) 

Reklamace - Vaše nároky a postup uplatnění

Reklamace poškozené zásilky 

Reklamace ztracené zásilky


Informace o nákupu na e-shopu

Maloobchodní prodej
Náš e-shop je určen především jednotlivým zákazníkům – těm, kdo hledají chvilku klidu, péče a voňavého rozmazlení. Zaměřujeme se výhradně na maloobchodní prodej, abychom mohli ke každému z Vás přistupovat individuálně a s maximální pozorností.

Doprava (zdarma)
Užijte si pohodlný nákup bez dopravních nákladů – při objednávce nad 1500 Kč Vám balíček doručíme zcela zdarma. V tuto chvíli doručujeme pouze na území České republiky.

Odeslání Vaší objednávky 
Zboží, které máme skladem, odesíláme nejpozději následující pracovní den. Doručení obvykle trvá 1–3 pracovní dny. U produktů, které nejsou aktuálně skladem, může doba dodání trvat 2 až 10 dní – přesnou dostupnost vždy najdete uvedenou u každého produktu. Doporučujeme ji před nákupem zkontrolovat, ať víte, kdy své voňavé potěšení můžete očekávat.


Recenze na e-shopu
Na našem e-shopu najdete pouze ověřené recenze od zákazníků, kteří si daný produkt skutečně zakoupili. Hodnotit je možné až po dokončení objednávky a několika dnech od doručení. Nezobrazujeme anonymní nebo zavádějící recenze, ale jen poctivou zpětnou vazbu, která Vám může pomoci s výběrem. Každé hodnocení přispívá k lepšímu zážitku z nákupu.

Tvorba cen a slevy na e-shopu
Všechny ceny na našem e-shopu jsou konečné a zahrnují DPH. Cena uvedená v okamžiku objednání je vždy platná a závazná. Náklady na dopravu nebo způsob platby nejsou zahrnuty v ceně zboží. Nepoužíváme žádné automatické cenové úpravy – ceny i slevy určujeme férově a v souladu s platnou legislativou. Sleva vždy vychází z nejnižší ceny za posledních 30 dnů.


Právo na vrácení zboží (odstoupení od smlouvy)
Chápeme, že někdy se stane, že zakoupené zboží není úplně podle Vašich představ. Proto bychom vás rádi informovali o Vašich právech jakožto spotřebitelů, která jsou chráněna zákonem.

Právo na vrácení zboží
Jako spotřebitel máte právo vrátit zakoupené zboží do 14 dnů bez udání důvodu. Toto právo je přímořečený dar od zákonodárců, který Vám umožňuje zvážit, zda se Vám nový artefakt opravdu hodí do Vašeho světa. Pokud nakupujete zboží na IČO, tedy jako firma nebo podnikatel - fyzická osoba, právo na odstoupení od smlouvy Vám bohužel nevzniká.

Výjimky z možnosti vrácení zboží
Musíme Vás upozornit, že některé druhy zboží (například oleje nebo mýdla) nemůžeme (dle zákona) přijmout zpět, pokud jsou dodávány v uzavřeném obale (například lahvičce) a došlo k jejich otevření či vyzkoušení.  Máte-li pochybnosti, zda zboží spadá do této kategorie, neváhejte nás kontaktovat.

Poškození zboží
Pokud je vrácené zboží poškozeno Vaší vinou (anebo došlo ke snížení hodnoty zboží v důsledku nakládání s tímto zbožím jiným způsobem, než který je nutný k obeznámení se s povahou a vlastnostmi zboží, včetně jeho funkčnosti), například pokud bylo nevhodně zabalené při zpětném odesílání, můžeme požadovat náhradu za snížení hodnoty zboží. Tuto částku pak můžeme započítat vůči vracené částce. Doporučujeme tedy zboží pečlivě zabalit, aby dorazilo zpět v bezvadném stavu.

Vracení peněžních prostředků
Při odstoupení od smlouvy Vám budou vráceny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání zboží, které jste uhradili při objednávce. To znamená, že Vám vrátíme nejen cenu za zboží, ale také poštovné, které jste platili. V případě částečného odstoupení (vracíte jen část zboží z objednávky) Vám náleží poštovné pouze ve výši rozdílu poštovného, který by vznikl v případě, že by poštovné bylo vyšší při dodání celku, než při dodání produktů, které jste si ponechal/a. Jinými slovy - pokud je poštovné v případě dodání všech kusů/produktů z objednávky stejné jako v případě dodání kusů/produktů, které jste si ponechal/a, při částečném odstoupení nemáte nárok na vrácení poštovného, a to ani v jeho poměrné části. 

Náklady na zpětné zaslání zboží
Náklady na zpětné zaslání zboží hradíte Vy. Prosím, pošlete nám zboží zpět způsobem, který umožňuje sledování zásilky, aby se zboží bezpečně vrátilo k nám. Zásilky zaslané na dobírku nebo nevyplacené bohužel nemůžeme přijmout.

Děkujeme za respektování těchto pravidel. Kompletní návod najdete zde.


Reklamace - Vaše nároky a postup uplatnění
Pokud nakupujete jako spotřebitel, máte právo vytknout vadu zboží, která se projeví do dvou let od převzetí zboží. Existuje výjimka pro zboží s omezenou trvanlivostí, u kterého je vyznačena lhůta k použití, často označovaná jako „Minimální trvanlivost“ nebo „Spotřebujte do“. U těchto produktů skončí záruční lhůta uplynutím uvedeného data. Pro zboží poskytované zdarma jako dárky bohužel nelze záruku uplatnit, neboť jsou tyto položky považovány za dary a splňují podmínky darovací smlouvy podle platné legislativy.

Proces reklamace
Před zasláním reklamovaného výrobku, prosím, nejprve vyplňte a odešlete formulář reklamace (nebo nás kontaktujte a reklamaci nám oznamte). Poté vyčkejte na naši odpověď, abychom vás informovali o dalším postupu. V některých případech může stačit zaslání fotografie vadného produktu, jindy bude třeba zboží zaslat k posouzení.

Zaslání reklamovaného zboží
Pokud bude třeba reklamované zboží zaslat zpět, zašlete nám ho, prosím, na adresu našeho sídla. Při zasílání zboží se ujistěte, že je bezpečně zabaleno v adekvátním obalu, aby nedošlo k jeho dalšímu poškození. Zboží by mělo být také čisté a kompletní. Nevyplacené zásilky či zásilky zaslané na dobírku bohužel nemůžeme přijmout.

Doba vyřízení reklamace
Vaši reklamaci se budeme snažit vyřídit co možná nejrychleji, nejpozději však do 30 dnů, v souladu s našimi obchodními podmínkami.

Kompletní návod najdete zde.


Reklamace poškozené zásilky
Vaše spokojenost je pro nás prioritou, a proto zasíláme zboží vždy pečlivě překontrolované a bezpečně zabalené. Přesto se může stát, že během přepravy dojde k jeho poškození nebo dokonce ztrátě. Jak postupovat v takovém případě? Zde jsou klíčové kroky:

Při převzetí zásilky
Viditelné poškození balíku - pokud je balíček zjevně poškozený, doporučujeme jej nepřijímat. Uveďte poškození jako důvod nepřevzetí a nechte si tuto skutečnost potvrdit od dopravce.

Menší poškození obalu - pokud obal vykazuje menší poškození, ale domníváte se, že obsah zásilky není poškozen, můžete zásilku převzít. I v tomto případě je ale vhodné si nechat zapsat poznámku o poškození obalu.

Pokud objevíte poškození zboží až po otevření balíku, například doma, je důležité reklamovat zboží bez zbytečného odkladu. Prosím, oznamte nám situaci, uchovejte kompletní zásilku v původním stavu a pořiďte fotodokumentaci jak vnitřku, tak vnějšku balíku. Fotografie přiložte k reklamaci.

Kdo podává reklamaci
Poškozená zásilka - reklamaci obvykle podáváte Vy jako příjemce.
Nedodaná zásilka - v případě, že zásilka nedorazí, reklamaci podáváme my, ale potřebujeme  být o této situaci informováni (i když balíky bedlivě sledujeme) .

Uchování zásilky
Uchovejte zásilku včetně veškerého obalového materiálu, štítků a krycích fólií, dokud není reklamace vyřešena. Toto je klíčový bod pro úspěšné prokázání poškození a následnou kompenzaci.

Jsme si vědomi obtíží, které mohou nastat při reklamaci u dopravce, se zavazujeme, že budeme Vaši situaci řešit s maximálním nasazením a snažit se o co nejrychlejší a nejspravedlivější vyřešení problému. Děkujeme za vaši důvěru a trpělivost v těchto případech.


Česká pošta (specifika)
Pokud dojde při přepravě k poškození zásilky, může (či spíše měla by) být zásilka vyřazena z doručování a uložena na poště. V takovém případě Vám pošta dodá jen oznámení o poškození zásilky a jejím uložení a vy se musíte dostavit na uvedenou poštu. V podstatě máte dvě možnosti - rovnou zásilku odmítnout převzít (viz výše, zvažte typ a rozsah poškození obalu) nebo nechat ve spolupráci s pracovníkem pošty překontrolovat. Zásilka by měla být převážena, po otevření překontrolován obsah a sepsán protokol. Je-li zboží v pořádku (může být poničen jen obal) je záležitost vyřízena. V opačném případě budete muset řešit reklamaci - podle poštovních podmínek je v tomto případě jednáno s adresátem, nikoliv odesílatelem. Náhradu škody potom také obdržíte Vy jakožto adresát zásilky.               


Zásilkovna (specifika)
Po převzetí zásilky si neprodleně zkontrolujte obsah zásilky. Pokud došlo k poškození zboží a toto zjistíte ještě na výdejním místě, vraťte zásilku na výdejním místě.


Reklamace ztracené zásilky

Služby přepravních služeb mají své limity a občas dochází k chybám. Bohužel pokud Vaše zásilka někde "putuje", nevykazuje delší dobu žádný pohyb z posledního evidovaného místa či je již dokonce prohlášena za nezvěstnou, je třeba ji reklamovat jako ztracenou, což je velmi bolestivý proces.

Zásilky pravidelně sledujeme, pokud by Vaše se Vaše zásilka stala  kandidátem na reklamaci jako ztracená, budeme Vás nejprve kontaktovat s tím, že jsme po ní vyhlásili pátrání.

Jelikož vždy znáte dopravce a číslo Vaší zásilky, můžete také jako příjemce vznést dotaz na dopravce, z jakého důvodu Vaše zásilka nebyla doposud doručena (nejdříve ale zhruba po 3-5 pracovních dnech od převzetí zásilky dopravcem).

Spinner
Cookies Cookies

S cílem poskytnout Vám nějaké ty zážitky u nás, máme zde malé pomocníky jménem Cookies. Ale nebojte, zcela respektujeme Vaše soukromí dle našich Zásad ochrany osobních údajů. Vaše přání je pro nás rozkazem - souhlas můžete kdykoliv změnit či zrušit. Tak co, dáte nám šanci vylepšit Vaše zážitky?

Zde máte možnost přizpůsobit si nastavení souborů cookies v souladu s vlastními preferencemi.

S cílem poskytnout Vám nějaké ty zážitky u nás, máme zde malé pomocníky jménem Cookies. Ale nebojte, zcela respektujeme Vaše soukromí dle našich Zásad ochrany osobních údajů. Vaše přání je pro nás rozkazem - souhlas můžete kdykoliv změnit či zrušit. Tak co, dáte nám šanci vylepšit Vaše zážitky?